• Dit evenement is voorbij.

Winterreis

februari 3, 2022 - februari 6, 2022

Na een geslaagde editie in 2020 is de Winterreis weer terug van weggeweest. Van 3 tot en met 6 februari gaan wij samen met SV HaReM het Duitse Winterberg onveilig maken.

Voor een prikkie van € 250,00 ga jij al mee op reis. In dit bedrag zit je busticket, het prachtige verblijf én een heerlijk avondmaal bij het restaurant.

Wacht niet te lang en meld je hier onder aan. Aanmelden kan tot en met 21 december.

Ook is er de mogelijkheid om nu eerst een aanbetaling van € 100,00 te doen. Het overige bedrag van € 150,00 wordt op 22 december betaald.

We leven natuurlijk in een rare tijd die ook erg onzeker kan zijn. Wij kunnen daarom uiterlijk 14 dagen van te voren besluiten om de reis te annuleren. In dit geval krijgt iedereen zijn geld terug

De Winterreis is alleen voor leden. Ben je dat nog niet? Klik dan hier.

Bij het aanmelden voor de reis ga je akkoord met de reglementen die gelden op de reizen van SV HaReM.

Totaal

Begin: