Tentamentrainingen

Onze studiecommissie biedt structureel tentamentrainingen aan het eerste leerjaar en ondersteuning (begeleidende video’s) voor het tweede leerjaar. Middels deze trainingen hopen wij onze leden indirect te helpen bij het maken van hun tentamens en zo hun studieresultaten te verbeteren.

Hoe geef ik mij op voor een training?

Voor iedere training wordt een event aangemaakt welke te vinden is op onze Facebookpagina. Tevens kondigen we het regelmatig aan op Instagram. Via de link in het event kun jij je aanmelden voor de trainingen. HELEMAAL GRATIS!

Let wel op: deze tentamentrainingen zijn alleen voor leden.

Let wel op: Alleen voor leden!

Mag ik ook een training geven?

De trainingen worden verzorgd door studenten, voor studenten. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe HaReM toppers die onze studiecommissie kunnen versterken! Geïnteresseerd? Of wil je er meer over weten? Stuur dan een mail naar info@svharem.nl of neem contact op via onze Facebook- of Instagrampagina.