Studie- en sportcommissie

De studiecommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van onze populaire tentamentrainingen. Voor iedereen die moeite heeft met een vak staan onze studiecommissieleden klaar. Ook introduceren wij dit jaar de sportevenementen.

We organiseren tentamentrainingen voor:

– HRM

– Recht

– Metrics (HR-data)

– Juridisch HRM

Zie jij jezelf ook bijdragen aan deze trainingen? Meld je aan via info@svharem.nl.

Aanmelden voor de studie- en sportcommissie kan door op hier te klikken.

Evenementencommissie

De evenementencommissie organiseert alle sociale-, maar ook studie-gerelateerde evenementen voor studenten van de opleiding HRM. De stagemarkt, leerzame workshops, bedrijfsbezoeken, maar ook van de wekelijkse vrijdagmiddagborrel tot het kerstgala: stuk voor stuk voorbeelden van evenementen waarvan de evenementencommissie de organisatie op zich neemt.

Promo

De promocommissie is verantwoordelijk voor de gehele promotie van de vereniging. Voor de vereniging zijn sociale media van vitaal belang en de promocommissie benut dan ook alle elementen hiervan. Zo zijn we te vinden op:

– LinkedIn

– Facebook

– Instagram

Via deze kanalen bieden we sfeerbeelden en bewerkstelligen we de marketing en promotie voor de vereniging.

Aanmelden voor de studiecommissie kan door op hier te klikken.

Reiscommissie

De reiscommissie is verantwoordelijk voor alle reizen en uitjes die door de vereniging worden aangeboden. Gemiddeld worden er door onze commissieleden, in samenwerking met het bestuur, twee reizen per jaar georganiseerd. In het verleden zijn er al vele succesvolle reizen georganiseerd, waaronder reizen naar:

• Winterberg (ski-reis)
  • Antwerpen
  • Praag
  • Stockholm

Alumnicommissie

De alumnicommissie van SV HaReM is opgericht in september 2020. Het doel van de commissie is om de afgestudeerde HRM-studenten te blijven betrekken bij de vereniging. De leden van de alumnicommissie zijn al enige tijd in het HR-werkveld werkzaam, hun kennis delen zij met de vereniging in de vorm van workshops of netwerkborrels waarbij de alumni in contact komen met elkaar en met de HRM-studenten.