« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Lustrumreis

oktober 1, 2021 - oktober 3, 2021

LUSTRUMREIS

Wat gaat de tijd hard als je het naar je zin hebt. Studievereniging HaReM bestaat 5+1 jaar en daarom pakken wij dit schooljaar flink uit om ons Lustrum te vieren. Dit doen wij door vijf grote evenementen te organiseren waarbij al onze leden én al onze alumnileden van harte welkom zijn!

Dit wordt afgetrapt met de Lustrumreis. Deze gaat plaatsvinden van vrijdag 1 oktober t/m en zondag 3 oktober. Tijdens dit weekendje weg naar Friesland, zullen er mooie herinneringen worden gecreëerd en de oude herinneringen van de afgelopen jaren weer worden opgehaald. Voor €120,00 word je naar Friesland heen en weer gebracht, krijg je een mooie slaapplek en word je voorzien van heerlijke kampmaaltijden. De precieze tijden worden nader bepaald.

Wacht niet te lang en meld je hier aan. Aanmelden kan tot en met 16 september.

Ook is er de mogelijkheid om nu eerst een aanbetaling van €50,00 te doen. Het overige bedrag wordt vóór 25 september betaald.

De Lustrumevenementen zijn alleen voor leden en alumnileden. Ben je dat nog niet? Klik dan hier.

Bij het aanmelden voor de reis ga je akkoord met de reglementen die gelden op de reizen van SV HaReM.

Totaal

Begin: