Wicked Wodka

Heeren van Aemstel Thorbeckeplein 5, Amsterdam, Nederland

Halloween vieren met allerlei studieverenigingen in de Heeren van Aemstel. Kaartverkoop begint woensdag 27 september om 20.00 uur, woensdag 4 oktober 20.00 uur. En woensdag 11 oktober 20.00 uur. Leden €5 en niet-leden €7,50.

Tentamentraining jaar 1

Wibauthuis Wibautstraat 3b, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Op 31 oktober vindt de tentamentraining voor jaar 1 plaats in lokaal 2B09. Let op: Lid zijn is verplicht.

Stagemarkt

Wibauthuis Wibautstraat 3b, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

1 november vindt er een stagemarkt plaats in de aula van het Wibauthuisvan 18.00 uur tot 20.00 uur.

Kroegentocht

Rembrandt plein

Kroegentocht op Rembrandt plein. Het begint om 20.00 uur. Meer informatie volgt.

Sjiekavond

Cafe Plan West Witte de Withstraat 188, Amsterdam

De sjiekavond vindt plaats in café Plan West vanaf 19.00 uur.

Alumni workshop – HR meets AI

Wibauthuis Wibautstraat 3b, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Tijdens deze AI workshop krijg je nieuwe inzichten over hoe jij AI kan gebruiken in je dagelijkse werk. Samen gaan we actief aan de slag om te zien wat allemaal kan met AI binnen het HR-werkveld. Ook de ethische aspecten, risico's en speciale tools zullen behandeld worden. Vanaf 16:00 uur in lokaal 09A06 van het […]

Wijn Proeverij

Common Room Kohnstammhuis

Deze proeverij vindt plaats in de Common Room van het Kohnstammhuis van 19.00 uur. Een kaartje kost 7,50. Zien we jou daar?

We Party Now – Bijlesavond

Club Maia Korte Leidsedwarsstraat 14, 1017 RC Amsterdam

Bijles avond in Club Maïa, georganiseerd met studieverenigingen Marco, Mimagine, Imperia en I am Core. Van 23.00 uur tot 03.00 uur. Koop nu je kaartje via https://wepartynow.com/event/hva-2023-11-29.

Tentamentraining jaar 2

Wibauthuis Wibautstraat 3b, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Tentamentraining jaar 2 vindt plaats op 7 december om 18.30 uur. In lokaal 09A18 WBH Graag zien we je daar om je klaar te stomen voor het tentamen Leren & Ontwikkelen:) Lid zijn is verplicht*

Foute kersttrui borrel

Café Fest Wibauthof 1, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

8 december vindt de foute kersttrui borrel plaats!