Onze raad van advies!

Elke vereniging heeft wel eens advies nodig. SV HaReM dus ook. En naar wie kan je nu het beste keren dan oud-bestuursleden?

Een Raad van Advies (RvA) bestaat doorgaans uit mensen met ervaring binnen de vereniging. Denk hierbij aan oud-bestuursleden, ervaren commissieleden of commissievoorzitters. In elk geval mensen die lid zijn geweest van onze vereniging. De RvA helpt het bestuur met lastige vraagstukken of lange termijnplannen zodat het bestuur te allen tijde verzekerd is van op maat gemaakte besluitvorming. Soms is het ook prettig om de RvA in te zetten als overlegpartner. De RvA wordt wanneer nodig uitgenodigd bij de bestuursvergaderingen, of zal zelf aangeven aanwezig te willen zijn.

Wat doet onze RvA? De RvA ondersteunt bij:

• Het maken van de beste keuzes voor de vereniging.
  • Kwesties waar het bestuur niet zelf uitkomt.
  • De toekomst van de vereniging helpen waarborgen.

Heb jij een vraag aan de RvA? Mail naar: info@svharem.nl

Tyrone Scholsberg

Tyrone Scholsberg is voorzitter en vicevoorzitter geweest van sv HaReM! Hiernaast is Tyrone momenteel nog actief betrokken bij HaReM als lid van de Alumnicommissie. Met al zijn ervaring die hij heeft binnen onze vereniging kan hij als geen ander het huidige bestuur ondersteunen in de RvA.

Keno Valenkamp

Keno Valenkamp heeft zowel de secretaris als de vicevoorzitter functie bekleed en weet daardoor als geen ander hoe SV HaReM in elkaar steekt. Met zijn opgedane kennis de afgelopen jaren kan hij daardoor het huidige bestuur goed ondersteunen.