• Dit evenement is voorbij.

HaReM Solextour

mei 24, 2021 @ 13:00 - 17:00

De bollenstreek is op zichzelf al mooi om te zien, maar hoeveel leuker wordt het als je het op een brommertje uit de jaren 60 kan doen??
HaReM gaat het mogelijk maken: op 24 mei, 2e pinksterdag, gaan we met een gezellige groep richting Zuid-Holland om 3 uur lang door de bollenstreek te tuffen op een Solex! Meld je aan met je vrienden, op de dag zelf worden groepjes gevormd voor de speurtocht die ons met alle leuke plekjes van de omgeving kennis laat maken!
LET OP: vereiste voor de Solex is dat je in bezit bent van een geldig scooter-/autorijbewijs, maar vrees niet, als je dit niet hebt kan je in groepjes mee in een TukTuk! Leuker kan het wat ons betreft niet.
Wij vanuit het bestuur vinden het van groot belang dat dit event zo veilig en verantwoord mogelijk plaatsvind. Hiervoor hebben wij besloten met het bestuur voorgaande het event een corona zelftest af te nemen. Dit doen wij via de door de HvA gefaciliteerde zelftesten. Je kan deze aanvragen via de onderstaande link, let wel op dat het even kan duren tot je de zelftest thuis ontvangt.
De prijs voor leden is €17,50, niet-leden betalen €22,50. Dus, meld je snel aan via het inschrijfformulier want vol = vol!

Datum:
mei 24, 2021